Tekstitys ja ohjeet kävijälle

TEKSTITYS 

Esitykset tekstitetään suomeksi ja ruotsiksi Subtitle Mobile-mobiilisovelluksen kautta. Sovelluksen voit ladata maksutta App Storesta tai Google Playsta. Näytöksen aikana seuraat tekstitystä oman älypuhelimen näytöltä. Huom! Salissa ei ole screenia, jolta tekstityksen näkisi.

  • Lataa sovellus ja varmista, että puhelimessasi on tarpeeksi akkua ja että se on äänettömässä tilassa.
  • Jokaisella esityksellä on oma koodinsa joka syötetään sovellukseen ennen esitystä. Katrinan koodi on XD13.
  • Valitse tekstityskieli (ruotsi tai suomi)
  • Tekstitys käynnistyy, kun esitys alkaa.

Mikäli käytät omaa puhelinta, tulee sinun yhdistää HKT_vieras-verkkoon sovelluksen toimivuuden varmistamiseksi. Ohjeet verkkoon yhdistämiseen saat lämpiöstämme. Voit myös lainata tekstityslaitteen maksutta henkilökunnaltamme. 

VÄLIAIKATARJOILU:

Väliaikatarjoiluja voit varata suoraan netissä: https://hkt-shop.sodexo.fi/ tai puhelimitse 09 3940 334, ma-pe klo 11–15. Liikuntarajoitteisille katamme tarjoilut pohjakerrokseen ja ne varataan myös yllä olevasta numerosta. 

Tarjoilut ennen esitystä ja/tai väliajalle suositellaan tilaamaan ennakkoon, sillä Lillanin lämpiössä tarjoilupöytiä on rajatusti. Ennakkoon tilatut tarjoilut katetaan asiakkaalle valmiiksi omaan pöytään. Pöydän sijainnin asiakas saa myyntitiskiltä teatterin lämpiöstä.

OLETKO MYÖHÄSSÄ? 

Myöhästyneet päästetään sisälle näytöksen väliajalla, mikäli esityksessä sellainen on. 

PAIKKAKARTTA 

Salin paikkakartan löydät tästä

NARIKKA 

Lilla Teaternin narikka on maksuton. Huomiothan, että narikka ei ole vartioitu. 

Paloturvallisuussyistä pyydämme jättämään isommat laukut narikkaan.

PERUTTU NÄYTÖS 

Näytäntö peruuntuu vain ylivoimaisen esteen sattuessa. Teatteri on silloin yhteydessä lipun ostaneeseen asiakkaaseen, ja lipun hinta hyvitetään tai liput siirretään toiseen näytökseen. Teatteri ei korvaa lippujen toimituskuluja, laskutuslisiä eikä muita peruuntumisesta asiakkaalle mahdollisesti aiheutuneita kuluja. 

Huolehdithan lippujen ostohetkellä, että yhteystietosi (matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite) ovat ajan tasalla mahdollisen peruutusviestin vastaanottamiseksi! 

SAAPUMISOHJEET:

Pääsisäänkäynti: Yrjönkatu 30, 00100 Helsinki (karttalinkki).

Esteetön sisäänkäynti sijaitsee Eerikinkadulla. Lue lisää saavutettavuudesta täältä